foxxy.blogg.se

Helg, WOW och bad.

Publicerad 2014-07-14 17:26:40 i Allmänt,

Tja!
 
nu har ju jag tänkt att börja blogga lite eftersom att jag har tråkigt, haha! 
Välkommen hit iaf!
 
Kan väl berätta att jag heter Hanna, är 22år och bor några mil från den fina staden Göteborg. Jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva i min blogg men blir väl om lite allt möjligt som händer i min vardag eller nått.
 
Jaja, am ehm tråkigt att berätta om sej själv.. Helgen började med att bada i en sjö (för första gången på säkert 3-4 år) med några vänner. Vi grillade och hade det bara allmänt gött. Sedan åkte jag hem till min lilla lya och spendera resten av helgen med att spela wow. Haha ja, otroligt roligt liv här ja!
 
Ehm, eftersom att det inte hänt så myrket vet jag inte riktigt vad jag ska skriva men kan berätta att jag tappat känseln i min högra stortå efter att jag bytt jobb haha! Helt sjukt iaf.. 
 
Men men, nu vet jag inte vad jag ska skriva men ehm, jag hör av mej imorgon eller nått pussss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela